اموزش ابزار(وطن ابزار)

اموزش ابزار(وطن ابزار)

نکات مهم و اموزش های تخصصی در مورد ابزار در ابن وبلاگ منتشر خواهد شد
اموزش ابزار(وطن ابزار)

اموزش ابزار(وطن ابزار)

نکات مهم و اموزش های تخصصی در مورد ابزار در ابن وبلاگ منتشر خواهد شد

چرا به یک سمباده زن نیاز داریم

معمولا در مشاغل گوناگون و کارگاه‌ها نیاز به ابزار آلات برقی یک امر ضروری و مهم به حساب می‌آید معمولاً تمامی صنعتگران و کسانی که در حرفه های گوناگون فعالیت دارند به این نیاز دارند که برای اینکه بتوانند کار خود را به درستی و با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهند نیاز به ابزارهای مناسب با حرفه خود دارند یکی از مناسب‌ترین ابزارها برای کارگاه‌های نجاری و کسانی که با چوب سر و کار دارند سمباده لرزان می‌باشد از دلایلی که نجارها در کارگاه‌های نجاری و کابینت سازی این به این دستگاه نیازمند هستنداز به خاطر این است که از این دستگاه معمولاً برای زدودن ناصافی‌ها پستی بلندی‌هایی که روی چوب وجود دارداستفاده می‌شود با توجه به اینکه از این دستگاه می‌توان با سرعت‌های دلخواه استفاده کردیعنی قابلیت تنظیمدارنداین دستگاهساب زنی و صیقل دادن را به خوبی برای ما انجام می‌دهد.

سمباده برقی، راز نجاری بی‌نقص

از این دستگاه معمولا در صنایع چوبی برای کارهایی مانند  صاف کردن و صیقلی کردن سطوحی مانند چوب ام دی اف و نوپان استفاده می‌شودمعمولاً قبل از رنگ آمیزیاز این دستگاه استفادهتا سطح برای رنگآماده شودطراحی و ساخت این وسیله به شکلی است کهنیروی به وجود آمده چرخشی را طی یک عملیات به نیروی لرزشی تبدیل می‌کندیعنی سرعت دور بر دقیقه به سرعت لرزش در دقیقه در این دستگاه تبدیل می‌گرددو از لرزش به دست آمده به ما کمک می‌کند تا سمباده زنی را به خوبی انجام دهیم

علائم اختصاری برای شناخت انواع دستکش کار

علائم اختصاری درج شده بر دستکش ایمنی نوع کاربری و استفاده از آن را آسان تر می سازد. مهم ترین این علائم موارد زیر می باشند:

EN374: علامت اختصاری نشان دهنده تست شیمیایی محصول

EN421: علائم اختصاری تست محصول در برابر عوامل میکروبی

EN511: علائم اختصاری تست تحمل سرمای محصول

EN388: علائم اختصاری تست دوام محصول در برابر برش

E388: تست محصول در برابر تنش های فیزیکی و مکانیکی

En388: مقاومت محصول در برابر جریان برق

En407: مقاومت محصول در برابر آتش

En421: مقاومت محصول در برابر مواد رادیو اکتیو

ایمنی در محیط کارگاه با بهترین دستکش کار

محیط کار کارگاهی از جمله مهم ترین و حادثه خیز ترین مناطق خطر محسوب می شود. مواردی همچون آتش سوزی، زخم عمیق با دستگاه های برش صنعتی، آسیب با ابزار آلات سنگین، برق گرفتگی، خراش دست ها، سوختگی، قطع عضو، و صدمه دیدن از مواد شیمیایی از جمله این خطرات می باشد. این خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زمانی که شیوه مدیریت صحیح در کنترل آنها وجود نداشته باشد همواره قربانی می گیرد. با پیشرفت صنعت و فناوری لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله موثر ترین روش های کاهش خسارات وارده بوده و می تواند بسیاری از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده دستکش ایمنی برای محیط کاری عنوان نمود.

کاربردهای پیستوله برقی

رنگ آمیزی ساختمان

خودرو

مبلمان

مصنوعات چوبی

سطوح فلزی